Support

SUPPORT

For kunder med service- eller supportaftale.

FAQ

ARCHICAD FAQ

Hvorfor starter min ARCHICAD i “Demo mode” / Please select a license type?

Tjek følgende:

  • Har du din USB nøgle i / din software licens downloadet til maskinen?
  • Er CodeMeter startet? (Søg efter CodeMeter i SpotLight eller se ikoner nede i højre hjørne på windows)
  • Har du opdateret din licens?

Din ARCHICAD licens bliver styret af CodeMeter. Hvis din licens er tilsluttet via USB eller downloadet til din maskine ved softwarenøgle – skal du sikre licensen virker gennem GS License Manager Tool. Det kan du hente her>>

Det er også igennem dette program du skal opdatere din licens når nye versioner af ARCHICAD bliver frigivet.

Opdatering af licensen sker ved at starte GS License Manager tool og klikke Continue -> Update. Herefter er licensen opdateret.

Har du stadig udfordringer med demo mode / select license type efter dette – må du meget gerne kontakte os på 70 220 520.

Du kan hente seneste version af ARCHICAD her>>

Du kan hente den danske lokalisering her>>

SOLIBRI FAQ

De fleste svar i forhold til administration finder du i Solibri Solution Center guiden.

Den kan du finde her>>

Har du behov for at få den danske lokalisering kan denne købes ved at henvende sig til os eller ved at købe den direkte i Solibri Solution Center.

ANDRE SPØRGSMÅL OG SVAR

Denne del af siden er under opbygning…

EKSTRA MATERIALER TIL ARCHICAD

Har du serviceaftale til ARCHICAD, kan du helt gratis downloade mere end 500 ekstra materialer til brug for f.eks. fotorealistiske visualiseringer.